اسلایدر

موتورسيكلت مجهز به توپ هاي غول پيكر + تصاویر
 
همه نوع مطلبی اینجا پیدا میشه
دانلود,عـکس,آهنگ,آموزش,اخبار,دانشگاه,بیوگرافی,علمی,برنامه,سرگرمی,مطالب جالب

دانشجويان دانشگاه ايالتي سن خوزه موتورسيكلت الكتريكي طراحي كرده‌اند كه به جاي استفاده از چرخ، از توپ هاي بزرگ براي حركت و چرخش در جهات مختلف استفاده مي‌كند.

نمونه اوليه اي از موتورسيكلت خود متعادل كننده Spherical Drive System توسط دانشجويان دانشكده مهندسي مكانيك دانشگاه سن ديه گو طراحي شده است.

چرخ هاي مدور از جنس فيبر كربن و فايبرگلاس با پوشش لاستيك صنعتي ساخته شده‌اند و قاب اصلي شامل فرمان و صندلي به همراه محفظه موتور الكتريكي پس از طراحي بر روي توپ ها قرار مي‌گيرد.

با كمك چرخ‌هاي مدور، محدوديت حركت و چرخش در اين موتورسيكلت بر طرف شده است و امكان حركت راحت وسيله نقليه در جهات مختلف وجود دارد.

به گفته طراحان، موتورسيكلت با چرخ هاي مدور علاوه بر سهولت و آزادي عمل بيشتر در هنگام رانندگي، در مقايسه با موتورهاي معمولي ايمن تر بوده و امكان عكس‌العمل بهتري را در هنگام مواجه با خطر براي راكب فراهم مي‌كند.

آزمايش مدل كوچكتر موتورسيكلت الكتريكي با چرخ مدور با موفقيت انجام شده است و آزمايش جاده‌اي مدل اصلي تا پايان سال 2012 ميلادي انجام مي شود؛ طراحان اميدوارند كه بزودي توليد تجاري اين محصول را آغاز كنند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
شنبه 25 شهريور 1391برچسب:, :: 21:31
mahnaz

درباره وبلاگ


سلام به دوستان گلم.امیدوارم وبلاگم براتون مفید باشه.و با نظرات سازنده خودتون در بهتر شدن وبلاگم منو یاری کنید.
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان همه نوع مطلبی اینجا پیدا میشه و آدرس helpland.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.